TUTAJ ZNAJDZIESZ WSZYSTKO, CO POTRZEBNE DO ROZPOCZĘCIA

Z każdym kolejnym mailem od moich podopiecznych jestem coraz bardziej dumna i zadowolona z ich efektów ! Uwielbiam osoby, które ciężko pracują i nie szukają wymówek, a czasem nie jest łatwo… Zaczęłam się też zastanawiać nad tym, co by tu jeszcze zrobić, żeby zmotywować inne osoby do działania. Mam wrażenie, że koniec wakacji świadczy o zakończeniu diety i treningów – niestety, taka jest rzeczywistość u większości osób.

Postanowiłam zebrać w jednym poście wszystko to, co ułatwi Wam wprowadzenie zdrowych zmian, rozpoczęcia treningów czy diety. Zacznę od tabel motywacyjnych, które przeznaczone są na miesiąc – wystarczy je wydrukować, powiesić w jakimś widocznym miejscu i skrupulatnie zaznaczać każdy kolejny, „zaliczony” dzień. Sami możecie wybrać tą, która przyda się najbardziej albo wydrukować wszystko i robić wszystko jednocześnie. Z doświadczenia wiem, że jeśli dopiero zaczynacie to zmiany najlepiej wprowadzać stopniowo. Najpierw zaczynacie jeść śniadanie i pić więcej wody, później odrzucacie słodycze, wprowadzacie treningi… A później kolejne zmiany.

Lubię Wam pomagać i to nigdy się nie zmieni. Mogłabym z góry napisać, że możecie do mnie przyjść i wykupić sobie plan dietetyczny, w końcu to moja praca. Ale doskonale wiem, że nie każdy może sobie na to pozwolić, a dlaczego miałabym Wam jakoś nie ułatwić tego wszystkiego i nie zaproponować jakiejś diety ? Tym bardziej, że dietetyka jest moją pasją i uwielbiam tworzyć plany dietetyczne ! Stąd wziął się pomysł na tworzenie tygodniowych jadłospisów, które możecie pobrać za darmo. I bardzo się cieszę, że tak Wam się spodobały i cały czas z nich korzystacie !

Wszystkie tygodniowe jadłospisy znajdziecie poniżej. Wystarczy kliknąć na zdjęcie, aby przenieść się do konkretnego planu.

Oczywiście, muszę to napisać – to przykładowy jadłospis. Nie biorę w nich pod uwagę Waszego stanu zdrowia i indywidualnych preferencji. Sami musicie ocenić czy taka kaloryka będzie dla Was odpowiednia, czy wykorzystałam tam produkty, które lubicie i ewentualnie przekształcić pod swoje potrzeby. Bardzo bym chciała, ale niestety tutaj nie da dogodzić się każdemu.

Poza tym, na blogu stworzyłam dział „dietetyka dla laika”, który dedykowany jest głównie osobom początkującym. Dzięki wpisom, które się tam znajdują, samodzielnie ustalicie swoje zapotrzebowanie kaloryczne i podział na makroskładniki. Dowiecie się z jakich produktów korzystać, co jeść przed i po treningu. I jeszcze wiele innych, przydatnych informacji. Dzięki temu, samodzielnie możecie rozpocząć dietę – i już nie mówię tutaj tylko o „zdrowym odżywianiu”, a o konkretnej diecie redukcyjnej czy masowej.

No dobra, dietę mamy załatwioną, czas na trening ! Ostatnio niewiele piszę o treningu, ale chyba niedlugo się to zmieni, bo już nie skupiam się tylko na siłowni. Ostatnio próbuję innych treningów, a jeden z nich szczególnie przypadł mi do gustu ! Natomiast, jeśli zajrzycie do starszych postów to znajdziecie tam kilka GOTOWYCH planów treningowych oraz schemat treningów na siłownię, które znajdziecie poniżej.

Mój trening podczas redukcji

Mój trening podczas okresu masowego

Przykładowy trening całego ciała

A jeśli nie lubicie, nie chcecie lub nie możecie chodzić na siłownię to ćwiczcie w domu ! Każda aktywność jest lepsza, niż bezczynne siedzenie na kanapie. Podrzucam Wam linki, pod którymi znajdziecie treningi do wykonania w domu. Tak na prawdę, nie potrzebujecie żadnego sprzętu, bo do ćwiczeń można wykorzystać nawet butelki z wodą.

Mój trening – tydzień 1

Mój trening – tydzień 2 i 4

Mój trening – tydzień 5 i 7

Zamiast szukać wymówek, bierzcie się do roboty ! Na moim blogu znajdziecie wszystko, co potrzebne, z dietetyką na czele. Jeśli jest coś, czego Wam brakuje to wystarczy napisać, a ja przygotuję taki wpis lub cykl wpisów. Jestem tutaj dla Was i na prawdę, niesamowicie się cieszę, gdy widzę, że moje posty są dla Was przydatne 🙂

About The Author: Roksana

Studentka dietetyki, z zamiłowaniem do blogowania, fotografii i mody. Uwielbia podróże. Kiedyś poleci do NY i przebiegnie wzdłuż rzeki Hudson - jedno z wielu marzeń. Wszystko co robi, robi na 200%, wkładając w to całe serducho. Mam nadzieję, że to zauważycie :)

Comments

sixteen − ten =

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

fifteen + 19 =