ZDROWY JADŁOSPIS DLA KAŻDEGO – 1600 KCAL / PLIK PDF

kaboompics.com_Top view of desk with coffee, cake and book.

Jakiś czas temu wpadł mi do głowy pomysł, żeby przygotować gotowy jadłospis, z którego każdy mógłby skorzystać. Ale nie taki, jak do tej pory publikowałam na blogu tylko coś bardziej dopracowanego i szczegółowego. A najważniejsze było to, żeby każdy mógł z niego skorzystać, a najlepiej wydrukować i powiesić na lodówce. Jak tylko podzieliłam się z Wami tym pomysłem i zobaczyłam reakcje, która, szczerze mówiąc, mocno mnie zaskoczyła (dziękuję za tak pozytywny odzew !) postanowiłam od razu działać. Ta powstał pierwszy jadłospis 1600 kcal 🙂

Rozpisałam go na 7 dni, polecam jednak każdy dzień robić podwójnie. Dzięki temu wykorzystacie wszystkie potrzebne produkty i jednocześnie, będziecie miały plan na 2 tygodnie. Nie da się wszystkich zadowolić i doskonale o tym wiem. Jedni nie jedzą nabiału, drudzy glutenu, a trzeci owoców. Widać to chociażby już przy śniadaniach. Są osoby, które świetnie czują się po białkowo-tłuszczowym, ale są też takie, które bez węglowodanów rano nie potrafią funkcjonować. U mnie znajdziecie posiłki pełnowartościowe i wszystkie produkty, ale pamiętajcie, że to przykład ! Weźcie to pod uwagę i przekształćcie (jeśli będzie taka potrzeba) pod siebie. A jeśli zależy Wam na konkretnych efektach polecam wprowadzić dietę dopasowaną od początku do końca do Was.

Poniżej znajdziecie plik w formie PDF do pobrania. Dajcie koniecznie znać, jak podobają Wam się przepisy i czy taka forma jest okej. To pierwszy tego typu plan, który tutaj publikuję i nie do końca wiedziałam, jak to ugryźć żeby był przejrzysty i łatwy. Każda wasza opinia będzie na wagę złota i dzięki nim będę mogła wprowadzić zmiany w kolejnych jadłospisach 🙂

POBIERZ

POBIERZ

Poza poszczególnymi posiłkami (jest ich 5) znajdziecie tam również szczegółowe przepisy na nie, ilość kalorii oraz listę zakupów na 7 dni. Dodatkowo, umieściłam jeszcze małe wskazówki dotyczące diety.

Jeszcze raz niesamowicie dziękuję za waszą aktywność na Instagramie. Niby to ja Was motywuję do aktywności i zdrowego jedzenia, a tak na prawdę to Wy jesteście dla mnie mega motywacją. Nie tylko w kwestii bloga, ale też podczas treningów. Dzięki !

PS. Jeśli jesteś zainteresowana indywidualnie dopasowanym planem dietetycznym i/lub treningowym, napisz proszę na mojego maila –> wspolpraca.majlaa@gmail.com

About The Author: Roksana

Studentka dietetyki, z zamiłowaniem do blogowania, fotografii i mody. Uwielbia podróże. Kiedyś poleci do NY i przebiegnie wzdłuż rzeki Hudson - jedno z wielu marzeń. Wszystko co robi, robi na 200%, wkładając w to całe serducho. Mam nadzieję, że to zauważycie :)

Comments

four + five =

  • Reply Ania

    Dzięki Ci bardzo za włożona prace, sama trochę sie bawię w układanie sobie jadłospisu i wiem, ile to roboty. Z Twojego chętnie skorzystam. Jak dla mnie możesz robić takie jadłospisy co tydzień 🙂

  • Reply DAGMARA

    Wyskakuje ze plik ma zly format.. 🙁

    • Reply Roksana

      To u Ciebie musi coś być nie tak 🙁 Dużo osób juz do mnie pisało, że pobrały, więc plik jest okej.

  • Reply Paula

    Jadłospis wygląda pysznie! A jaka rada dla osoby, która po diecie ok. 1200 kcal (czyli prawie półtoramiesięczna głodówka z zerowymi efektami) chciałaby przerzucić na taki jadłospis i w końcu chcąca zacząć zauważać jakieś efekty odchudzania ? 😉

    • Reply Roksana

      Ja bym stopniowo zwiększała kalorie aż dojdziesz do pożądanej wartości 🙂

      • Reply Paula

        Czy przy tym dążeniu do pożądanej wartości jest szansa, żeby schudnąć? Zależy mi, aby nadal to była redukcja… 😉

        • Reply Roksana

          Na redukcji tak na prawdę bedziesz do momentu aż nie przekroczyć swojego zapotrzebowania kcal.

  • Reply magda

    Bardzo fajny jadłospis, napewno sie przyda ale mam pytanie co do wagi i kaloryczności kromek chleba. Przykładowo 2 dzień 2 śniadanie. 3 kromki chleba i pól awokado. Według moich wyliczeń pól awokado ma około 110 kcal wiec wychodzi ze 3 kromki chleba maja około 50 kcal ? Czy ja dobrze licze ? Jaki to chleb i jakiej wagi sa te kromki ? Bardzo prosze o odpowiedz.

    • Reply Roksana

      W tym miejscu przy chlebie zapomniałam podać gramówki, ale można to sprawdzić w innym dniu – 100g, nie zależnie od tego, jaki wybierzesz. Co do avocado (i innych produktów) w nawiasie podana jest gramówka, którą najlepiej się sugerować.

      • Reply Magda

        OK. Czyli 100 g chleba i 50 g awokado to 160 kcal. A według wszystkich źródeł które znalazłam i według których do tej pory się stosowałam 100 g chleba ma około 250 kcal. Czy ten konkretny chleb ma niższa kaloryczność ?

        • Reply Roksana

          Masz rację, jest błąd w jadłospisie, powinno być niecałe 300 kcal … Jak widać, wszystko robię sama i błędy się zdarzają 🙂

          • Magda

            Dzięki wielkie, napewno mnóstwo pracy cię to kosztowało. Napewno skorzystam. Pozdrawiam.

  • Reply Natka

    Dieta super rozpisana. Zmodyfikuje na wege i może nareszcie coś schudnę 🙁

  • Reply Marti

    ekskjuze mła jak to pobrać? ;D pozdrawiam 🙂

    • Reply Roksana

      Kliknij w „pobierz” – są dwie wersje do wyboru, ta pierwsza nie u wszystkich działa 🙂

  • Reply och i ach

    Przepisy fajne, ciekawe ale nie do końca rozumiem kwestie rotacji makroskładnikami- w jeden dzień owsiana w drugi typowo białkowe śniadanie? Obawiam się, że ciężko z taką dietą ogarnąć gospodarkę hormonalną

    • Reply Roksana Środa

      Wiele osób tak robi i nic w tym dziwnego 🙂 Np. w dni beztreningowe śniadanie bez węgli, a w dni treningowe śniadanie z węglami i na trening ! 🙂 Poza tym, jadłospis jest dla każdego, a nie dla jednej konkretnej osoby, więc można go przekształcić tak, żeby Ci odpowiadał, np. zamieniając kolejność posiłków.

  • Pingback: ZDROWY JADŁOSPIS NA CAŁY DZIEŃ | Majlaa.pl

  • Pingback: ZDROWY JADŁOSPIS DLA KAŻDEGO – 1800 KCAL / PLIK PDF | Majlaa.pl

  • Reply Patrycja

    a co powiesz na diete dla wegetarian? jakies poysly bo mi juz brakuje..

    • Reply Roksana Środa

      Żeby ułożyć dobrą dietę wegańską albo wegetariańską trzeba mieć mega wiedzę. Ja na razie nie będę się za to brała, są osoby, które specjalizują się w takich dietach 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × 4 =