DIETETYKA DLA LAIKA – ZAPOWIEDŹ NOWEGO CYKLU

dsc_0094

Nowy rok, nowe postanowienia, nowe cele. A ja przy okazji, ruszam jeszcze z nowym cyklem na blogu ! Bardzo długo nad nim myślałam i długo pracowałam, aby dopiąć wszystko tak, żeby spełnić Wasze oczekiwania. Cały cykl nazwałam „Dietetyka dla laika” i będzie skierowany głównie do osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem, stopniowo wprowadzać zmiany i przy okazji nauczyć się sporo nowego z tej dziedziny.

Nowy post będę publikowała co dwa, trzy tygodnie, aby osoby nim nie zainteresowane również miały o czym czytać. Wybiorę jakiś konkretny dzień, abyście o nim pamiętali – może poniedziałek ? Każdy kolejny wpis będzie dotyczył innej tematyki, np. kaloryka, jakie produkty wybierać, z czego liczyć kalorie, jak je liczyć i z jakich programów korzystać, itp. Zdradzę tylko, że pierwszym tematem, który pojawi się w przyszłym tygodniu będzie obliczanie swojego zapotrzebowania – chcę to zrobić od strony bardziej profesjonalnej oraz tej łatwej, dla małych leni 🙂 Mam nadzieję, że dzięki temu wiele się dowiecie i nauczycie. Tak na prawdę, są to tematy poruszane na wielu kursach i szkoleniach dla początkujących, a tutaj będzie mieli wszystko za darmo i w dodatku, będziecie mogli do tego zajrzeć zawsze i wszędzie.

Musicie mieć świadomość tego, że nie da się w takim poście opowiedzieć o wszystkim. Gdybym chciała to zrobić, tekst byłby tak długi, że większość osób prawdopodobnie nie dobrnęłaby nawet do połowy. Ulokuję tutaj najważniejsze informacje, które na pewno ułatwią Wam cały proces diety i rozjaśnią trochę te „skomplikowane rzeczy”. Ale, ale… Nie byłabym sobą, gdybym na tym skończyła… Ale na udostępnienie więcej informacji przyjdzie jeszcze odpowiedni moment 🙂

To tylko taka mała zapowiedź z mojej strony. Czekam na Waszą opinię, czy takie posty będą przydatne ? W komentarzu pod tym postem możecie też napisać, jakie tematy chcielibyście, abym poruszyła. Wezmę wszystko pod uwagę. W końcu to dla Was tworzę ten cykl.

Do usłyszenia ! 🙂

About The Author: Roksana

Studentka dietetyki, z zamiłowaniem do blogowania, fotografii i mody. Uwielbia podróże. Kiedyś poleci do NY i przebiegnie wzdłuż rzeki Hudson - jedno z wielu marzeń. Wszystko co robi, robi na 200%, wkładając w to całe serducho. Mam nadzieję, że to zauważycie :)

Comments

16 − 3 =

  • Reply Katarzyna

    Jest za ! Zostałam Twoją obserwatorką i już się nie mogę doczekać kolejnego wpisu.
    Od nowego roku chciałabym się zająć dogłębniej tematyką dietetyki.

    • Reply Roksana Środa

      Bardzo mi miło, że się podoba… :* :*

  • Reply Anna

    Wkoncu Wkoncu doczekalam sie 🙂 czekalam na takie cos caly 2016 rok 🙂 trzymam kciuki za ta akcje ,powodzenia i dziekuje !

  • Reply Anna

    Jak dla mnie to przydala by mi sie wskazowka jakie produkty powinnismy miec w domu i przykladowe posilki z nich. Jeszcze jedno co mnie interesuje to aktywnosc fizyczna. Czy mozna cwiczyc 3 razy w ciagu dnia np o 9, 13 i 19 czy trzeba robic wszystko na raz bo nie bedzie efektow?

  • Reply Anna

    Moze cos o posilkach jak to jest z tymi przedtreningowymi i potreningowymi posilkami. Ile czasu po posilku mozna cwiczyc

    • Reply Roksana Środa

      Dzięki za wszystkie sugestie, będę realizowała wszystko po kolei, rok jest długi… 🙂 Mam nadzieję, że wiele osób skorzysta z takiego mini szkolenia tutaj 😀

      • Reply Anna

        Ja na pewno skorzytam nie moge sie juz doczekac :* podziwiam Cie ze tyle robisz dla siebie a jeszcze masz czas zeby zrobic cos zebysmy my skorzytaly

  • Reply Julka

    Super! 🙂
    Ja poczytalaby z checia o zdrowych produktach podstawowych i posilkach z ich wykorzystaniem i jak okresllich jaki podzial makro bylby najlepszy dla danej osoby 🙂
    Pozdrawiam

  • Reply Karolina

    Byłabym wdzięczna za post na temat treningu domowego z obciążeniem!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

seventeen − 2 =