10 NAJPOPULARNIEJSZYCH ARTYKUŁÓW NA BLOGU W 2016 ROKU

picmonkey-collage

Podsumowań ciąg dalszy ! Lubię ten czas końcówki grudnia, wspominanie tego, co było i zastanawianie się nad tym, co czeka nas w przyszłym roku. Dzisiaj na swoim facebooku opublikowałam wpis z małym podsumowaniem 2016 roku. Bardzo małym, bo gdybym miała wypisać wszystko, nie starczyłoby miejsca… Ale ten rok był też przełomowym dla mojego bloga. Przede wszystkim, wzięłam się za to na poważnie, piszę regularnie i podchodzę do tego z całym sercem. Początek stycznia to również urodziny majlaa.pl – stworzyłam go dokładnie 2 lata temu ! Myślę, że to idealny moment na małe podsumowanie tego, co pojawiło się tutaj w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

fb

Przede wszystkim, chciałam wspomnieć posty, które spodobały Wam się najbardziej. To właśnie te najchętniej czytaliście, klikaliście i one wzbudziły największe zainteresowanie na Facebooku i Instagramie. Nie ma wątpliwości, że kategoria „zdrowie” oraz „kuchnia” cieszy się Waszym największym zainteresowaniem !

1. Wyzwanie treningowe z Kayla Itsines

Wpis, który pojawił się prawie rok temu, bo pod koniec stycznia i przez ten cały czas, do dnia dzisiejszego, cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Zresztą, ilość komentarzy i wasza aktywność sama się broni – za co bardzo dziękuję ! W poście znajdziecie opis treningu, który proponuje w swoim poradniku Kayla Itsines i przykład poszczególnych dni. Kiedyś miałam ambicję zrobić ten trening od początku do końca, ale po kilku tygodniach mi się znudziło i chęci prysły… Może komuś z Was się to udało ? 🙂

2. Zdrowy jadłospis dla każdego – 1600 kcal

To był pierwszy tego typu wpis na moim blogu. Przygotowałam tygodniowy jadłospis wraz z listą zakupów, który każdy mógł swobodnie pobrać w pliku PDF. Dostałam od Was mnóstwo wiadomości na jego temat z podziękowaniami i prośbami o więcej – ponownie, bardzo dziękuję ! Obiecuję, że w tym roku pojawi się więcej postów z tej serii. Wezmę pod uwagę różną kalorykę, ale musicie pamiętać, że to przykładowy jadłospis, a wszystko musicie przekształcić i dopasować do swoich potrzeb.

3. Słodki omlet na 5 sposobów

Chyba nie przesadzę, jeśli powiem, że omlety w tym roku cieszyły się ogromnym zainteresowaniem z Waszej strony ! I mówię tutaj nie tylko o wpisach na blogu, ale też postach na Facebooku i instagramie. Zresztą, gdybym przeanalizowała swój jadłospis z ostatnich kilku(nastu) miesięcy, na pierwszym miejscu znalazłby się właśnie omlet, haha. W poście znajdziecie 5 różnych odsłon omleta i myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Jedynym wspólnym mianownikiem jest to, że wszystkie były zrobione w słodkiej odsłonie.

IMG_8080

Bez tytułu1

4. Moje odżywianie – śniadanie

To jeden z cyklu wpisów pod hasłem „moje odżywianie”. Jak widać, najbardziej polubiliście temat śniadań, ale pisałam też o kolacji, posiłku przed treningiem i po treningu. W tym cyklu napisałam też trochę więcej o węglowodanach i tłuszczach w mojej diecie. Jeśli jesteście ciekawi, to podlinkowałam poszczególne posty. Ze wszystkich dowiecie się, jak wyglądają u mnie poszczególne posiłki, z jakich produktów korzystam i czy przestrzegam jakiś szczególnych zasad. Najbardziej polecam te o posiłku przed i po treningowym, bo te również były bardzo często odwiedzane.

5. Pomyły na śniadanie z odżywką białkową

Wraz z rozpoczęciem treningów i diety (czyli na początku tego roku), zaczęłam też interesować się suplementacją, z odżywką białkową na czele. Na początku nie wiedziałam nawet co to jest, z czym jeść i po co. Krok po kroku trzeba się wszystkiego nauczyć… A później zaczęłam publikować coraz więcej przepisów z wykorzystaniem odżywki, z których sami bardzo chętnie korzystaliście i mam nadzieję, że nadal będziecie korzystać. Ale zanim to wszystko się pojawiło, przygotowałam dość obszerny wpis o odżywce białkowej, który możecie przeczytać tutaj. 

dsc_0086

DSC_0083

6. Wszystkie niezbędne obliczenia przed rozpoczęciem diety

To wpis, który co jakiś czas przewija się w rubryce „najpopularniejsze wpisy” mimo że, opublikowałam go już dobre parę miesięcy temu. Dostawałam mnóstwo pytań o to, jak obliczyć swoje zapotrzebowanie, z jakich wzorów korzystać i o co w ogóle w tym wszystkim chodzi. W tym poście znajdziecie odpowiedź. Choć wzięłam tam pod uwagę najprostszy sposób, powinien wam rozjaśnić sprawę i odpowiednio na kierunkować. Myślę, że już teraz mogę Wam zdradzić, że mam plan na nowy cykl. Zapowiedź pojawi się już na początku roku, więc czekajcie !

7. Mój sposób na omleta

 Może to Was zaskoczy, ale pytanie „jak ty robisz te omlety?” było jednym z najczęściej pojawiających się na Instagramie 🙂 Myślę, że ten post odpowiedział na pytania wielu z Was i rozwiał wątpliwości. Znajdziecie w nim mój sposób na to, aby omlet był gruby i puszysty. Produkty z jakich korzystam oraz przykładowe przepisy. Polecam, bo dzień bez omleta dniem straconym !

8. Święta w stylu fit – sernik bez mąki i cukru

Przepis, który publikowałam przed zeszłymi Świętami. Myślę, że jego pozycja w tym rankingu sama się broni. Jeśli lubicie serniki, ale szukacie jego zdrowszej alternatywy to polecam spróbować tego przepisu. Ja już od jakiegoś czasu nie jem nabiału, dlatego teraz kombinuję z nowymi przepisami na „sernik”, z tą różnicą, że są one bez sera. Tak, jak mój ostatni wypiek – sernik jaglany. 

DSC_3245

DSC_3255

9. Chlebek bananowy bez jajek i mleka

To jeden z moich ulubionych wypieków ! Robi się go dosłownie chwilkę, a zajada się nim zawsze cała rodzina. Chlebek bananowy jest o tyle fajny, że za każdym razem można modyfikować przepis i dorzucać inne dodatki. Ostatnio robiłam go np. z dodatkiem dyni – również wyszedł super. Jest bardzo delikatny, miękki, puszysty. Można go jeść solo, ale genialnie smakuje też z masłem orzechowym lub świeżymi owocami – pycha !

10. Śniadanie białkowo-tłuszczowe bez jajek

Śniadanie białkowo-tłuszczowe staje się coraz popularniejsze. Sama lubię zacząć tak dzień. Choć, gdy przeanalizowałam swoją dietę to w 90% takie śniadania stanowią jajka, a wiem, że wiele osób niestety nie może ich jeść. Poprzez ten post chciałam Wam pokazać, że nie trzeba rezygnować z takiego posiłku, jeśli nie możecie jeść jajek, bo bez nich można stworzyć coś równie ciekawego. Omlety, pudding, avocado na kilka sposobów… Zajrzyjcie !

Przy okazji, chciałabym Wam podziękować, bo jesteście ze mną tutaj już prawie dwa lata ! Bez Was nie byłoby tego bloga. Dzięki za motywację, każdy pojedynczy komentarz, wiadomość i nieustanne pomysły na nowe posty, które mi podsyłacie. Ze swojej strony mogę obiecać, że będę rozwijała siebie i to miejsce tak, abyście mogli czerpać z niego, jak najwięcej korzyści, nie zapominając o tym, że blog jest też moim małym pamiętnikiem.

About The Author: Roksana

Studentka dietetyki, z zamiłowaniem do blogowania, fotografii i mody. Uwielbia podróże. Kiedyś poleci do NY i przebiegnie wzdłuż rzeki Hudson - jedno z wielu marzeń. Wszystko co robi, robi na 200%, wkładając w to całe serducho. Mam nadzieję, że to zauważycie :)

Comments

4 × two =

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 + twenty =